Mistä metsäyhtymän osakkaan kulu vähennetään?
Sisaruksilla on metsäyhtymä. Yksi osakkaista käy metsätalouteen liittyvässä koulutuksessa, ja hän aikoo laittaa koulutukseen liittyvät kulut verovähennyksiin metsäyhtymän veroilmoituksella. Vähennetäänkö tämä meno hänen tulo-osuudestaan vai kaikkien osakkaiden tulo-osuuksista?